Followers

Sunday, October 31, 2010

THE THOUGHT OF MY FRIENDS IN FB.. (EHMM NUKILAN HATI)





Bila aku kata aku CINTA aku memang menyintamu. Bila aku kata aku KASIH aku memang mengasihimu. Bila aku kata aku SAYANG memang aku menyayangimu. Bila aku kata aku SUKA memang aku menyukaimu. Bila aku kata aku BENCI sebenarnya aku suka aku sayang aku kasih dan aku cinta padamu. Hanya Engkau Tidak Mengerti...(By Abdullah Samad - Saturday, Oktober 30, 2010) --- D most favourite..

Kehdupan tanpa AL_Qur'an bgaikan hidup tnpa pedoman..
(By Zaherah Khyezia Putrii Meymeii - Thursday. Oktober, 2010)

Lumrah hidup,jato bangun sendri!!lagik cpt lagik bagos...klu bkn mase kite don mean kite kne give up pe kn??rezki allah sape tau??ikhtiar n terus ikhtiar...doa da terus doa...Allah syg kite sume insya'llah!!....
(By ShazLyn NaniHasan - Thursday, October 28 ,2010)

My Hubby wrote this on my Birthday Card,

Hana
Bukan Setakat Igauan Kalbu
Bukan Sekadar Pautan Impian
Rehana
Dikaulah Sentuhan Kasih
Hembusan Harapan
Rehana Shaik Ibrahim
Tanpamu Aku Hanya Tinggal
Seumpama Jirim Tiada Berzarah
Hana S I
Dikaulah Nirwana Dunia
Buat Diriku
From The Man That Love You Most
Muhammad Zulkifli...
(By Hana S Ibrahim - Thursday, October 28, 2010)

Step aside! Dis might get ugly....
(By Ilene AF - Thusday, Oktober 28, 2010)

Received SMS from new patient, "Prof Adam, my son just woke up from his sleep & his face started to change. His face & hands twitching. He is shivering & not able to talk. His left face pulling"

My SMS to my new patient, "Don't worry. Will send the remote healing to him now."

Received reply SMS from new patient,"
Prof, he is calm now. He just started sleeping."....
(By Adam Abdul Gafoor - Friday, October 29 ,2010)

* Diriwayatkan daripada Hazrat 'Abdullah bin 'Umar r.anhuma bahawa Rasulullah saw. bersabda, " Sesungguhnya solah berjemaah dua puluh tujuh kali ganda lebih afdal daripada solah bersendirian." (HR Imam Malik, Bukhari & Muslim)
(By Rashid Said - Thursday, October 28, 2010)

Try and fail, but don't fail to try.”
(By Hajah Kumanah - Thursday, October 28, 2010)

SAAT INI, KAMI DIUJI... (._.)
Ya Allah,
kami ini milik-MU,
dan hanya kpd-MU kami kembali...
berikan lah pahala atas musibah ini,
dan gantikan lah ia dgn yg lebih baik...

Ya Allah,
tiada sedikit pun sangsi di hati kami,
bhw tiada KAU jadikan sesuatu dgn sia2...

Ya Allah,
walau dlm suka & duka,
hanya lah pd-MU tempat kami sandarkan segala harapan...

Ameen... (^^,)

(By Nour Ramli - Thursday, October 28, 2010)

Pesanan utk diriku sendiri dan warga guru..Ucap terima kasih kalau terima bantuan, jgn mudah melenting bila terima teguran, selalu berfikiran positif supaya org lain pun think positive kat kita, saling memberi pertolongan, kerja berpasukan, jgn prejudis, perihatin sesama sendiri....InsyaAllah...jiwa akan tenang dan dapat kerja dgn baik dan cemerlang...
(By Zaini Yahaya - Wednesday, October 27, 2010)

All things in life are temporary.
If things are going well, enjoy it, for they will not last forever.
If it's going all wrong, don't worry, they can't last long either.

(ByRos Hj Buang - Wednesday, October 27, 2010)



No comments:

Post a Comment